1.
|
Érdi Tibor jr. - Kerék István
#H2 Ford Sierra Cosworth 4x4
|
E3
|
51:28.8
|
|
104.9
|
2.
|
Wirtmann Ferenc - Kerekes József
#302 Ford Escort RS
|
D3
|
54:16.6
|
+2:47.8 +2:47.8 |
99.5
1.86
|
3.
|
Spindler Jenő - Csizmadia Csaba
#305 Opel Kadett GSi
|
E3
|
55:50.9
|
+4:22.1 +1:34.3 |
96.7
2.91
|
4.
|
Kalapács Zsolt - Mohácsi László
#303 Opel Kadett C Coupe
|
D3
|
56:19.6
10.0
|
+4:50.8 +28.7 |
95.9
3.23
|
5.
|
Balogh Sándor - Taskó András
#304 Fiat 131 Racing
|
D3
|
56:35.0
|
+5:06.2 +15.4 |
95.4
3.40
|
6.
|
Csukovics István - Kari
#307 Lada 21013
|
D2
|
57:01.1
|
+5:32.3 +26.1 |
94.7
3.69
|
7.
|
Müller Roland - Müller Roland
#309 Lada VAZ 2101
|
D2
|
57:47.5
|
+6:18.7 +46.4 |
93.4
4.21
|
8.
|
Nagy Dávid - Nagy János
#311 Lada VFTS
|
E5
|
58:00.3
|
+6:31.5 +12.8 |
93.1
4.35
|
9.
|
Szombathelyi Péter - Heffner Gergő
#322 Lada VFTS
|
E5
|
58:01.7
10.0
|
+6:32.9 +1.4 |
93.1
4.37
|
10.
|
Mang Huba - Béres Unicum Attila
#334 Škoda Favorit
|
E1
|
59:11.7
|
+7:42.9 +1:10.0 |
91.2
5.14
|
11.
|
Szőnyi Péter - Szabó Gergely
#310 Suzuki Swift GTi
|
E1
|
1:00:34.2
|
+9:05.4 +1:22.5 |
89.2
6.06
|
12.
|
Dornai Tibor - Csáki Zsuzsanna
#316 Lada 2101-1
|
D2
|
1:01:02.1
|
+9:33.3 +27.9 |
88.5
6.37
|
13.
|
Balu - Varga Vivien
#336 Lada 2105
|
E2
|
1:01:08.9
|
+9:40.1 +6.8 |
88.3
6.45
|
14.
|
Pap Dániel - Magyar Péter
#345 Lada 2015
|
E1
|
1:01:19.3
10.0
|
+9:50.5 +10.4 |
88.1
6.56
|
15.
|
Funcs Tamás - Gerhardt Dorottya
#339 Lada 21053
|
E2
|
1:02:01.2
|
+10:32.4 +41.9 |
87.1
7.03
|
16.
|
dr.Megyaszai Gergő - Bónácz János
#328 Škoda 120L
|
E1
|
1:02:02.7
|
+10:33.9 +1.5 |
87.0
7.04
|
17.
|
Mérai Róbert - Litkei Tamás
#335 Audi Quattro
|
D4
|
1:02:50.7
|
+11:21.9 +48.0 |
85.9
7.58
|
18.
|
Trexler Zoltán - Mésziati
#337 Volkswagen Golf
|
E3
|
1:03:23.2
|
+11:54.4 +32.5 |
85.2
7.94
|
19.
|
Kanyik Antal - Szokol Péter
#319 Polonez 2000 Gr. B
|
E6
|
1:03:25.0
10.0
|
+11:56.2 +1.8 |
85.2
7.96
|
20.
|
Schneer László - Greffer Lajos
#320 Lada 2101
|
D1
|
1:06:08.9
10.0
|
+14:40.1 +2:43.9 |
81.6
9.78
|
21.
|
Tógyer Imre - Gerendás Ádám
#323 Toyota Corolla
|
E2
|
1:06:24.7
|
+14:55.9 +15.8 |
81.3
9.95
|
22.
|
Bolya Tamás - Szomolányi Balázs
#340 Opel Corsa Gsi
|
E2
|
1:07:11.5
|
+15:42.7 +46.8 |
80.4
10.47
|
23.
|
Tóth István - Kopasz
#324 Škoda S120S
|
C1
|
1:07:37.1
|
+16:08.3 +25.6 |
79.9
10.76
|
24.
|
Serényi András - Serényiné Szlatnik Bernadett
#342 Trabant 601 S
|
E1
|
1:08:21.2
|
+16:52.4 +44.1 |
79.0
11.25
|
25.
|
Dunavölgyi János - Wilk Péter
#326 Lada 2108 Samara
|
E1
|
1:08:45.7
|
+17:16.9 +24.5 |
78.5
11.52
|
26.
|
Ripszám Ernő - Hajós Ödön
#329 Trabant 601
|
E1
|
1:15:27.5
|
+23:58.7 +6:41.8 |
71.6
15.99
|
27.
|
Pesti Tamás - Pallagi Bálint
#325 Suzuki Swift
|
E7
|
1:16:40.1
1:00.0
|
+25:11.3 +1:12.6 |
70.4
16.79
|